HTML

orsinéni naplója

Mindig is utáltam naplót írni. Utólag röhejesnek találtam addigi gondolataimat. Logikus tehát, hogy most elkezdem.

Friss topikok

Linkblog

suliügyek 02.01.

2011.02.01. 09:27 orsinéni

Na persze a két fiút nem sikerült kizsarolni a 3.a-ból. Bodza magántanuló lett. Kár.

A mi osztályunkból Juszufkát sem sikerült kiutálni, persze, gyengénlátó, de ez inkább csak egy meccs a suli és a Felettes Szervek közt, amiből nem lehetett kiszállni. Megindult az eljárás, a Dirinéni kötötte az ebet a karóhoz, hogy a rendelkezés értelmében, meg kié a felelősség, ha blablabla de az igazság megint az, hogy itt van egy afgán kisgyerek, alig lát, meg hát nem is könnyű elviselni, marha önfejű, verekszik, provokálja a nagyobbakat is. Néha én is leizzadok, mire megvívom az aznapi csörtét Juszufkával, de azért lassan alakul a gyermek. A többi szülő szólt, hogy a gyerek háta csíkos, azokban a hetekben  vettem én is észre, ahogy öltöztek a gyerekek a tesire ( nemtom, mivel verhetik, tán a fűzfavessző hagy ilyen nyomokat ), a Szülők eljárást sürgettek, de hát mennyivel lenne jobb a gyereknek, ha beindulna valami hivatalos procedúra, meg mondjuk, ha kiszedik a családjából, tuti, hogy jobb nevelőszülőket kap?  a nevelőotthonról már nem is beszélve. Úgyhogy inkább erőteljesen artikulálva kézzel-lábbal pantomimezve előadtam az anyjának ( persze, egy szót se tud magyarul ), hogy ilyet itt NEM SZABAD, azóta nem nagyon láttam se csíkokat, se kék-zöldet.A történethez hozzátartozik, hogy szeptemberben, mikor tájékoztattuk a szüleit, hogy gondok vannak a gyerekkel, egy nap Juszufka tökkopaszon jelent meg. Gondolom, afféle démonűzés, mert az unokatesóját, Fatimát is kopaszra borotválták, mikor epilepsziás rohamokat kapott. Azt nem tudom Fatimára hogy hatott, Juszufkánál a módszer hatástalannak bizonyult. Mindenestre a csíkok óta nekem Juszufka mindig hellyel-közzel jógyerek, mikor a szülei kérdezik. A történethez az is hozzátartozik, hogy az "apuka" Gizit rendesen megfenyegette, hogy jön a haverjaival, ha ki merjük rakni Juszufkát... Juszufka maradt az osztályban. Valószínűleg, az Úr intézte így, nyilván ezt is átadtam Neki.

 Csütörtökön voltunk az Egymilliós tüntetésen, én jól éreztem magam. Réka tizenhárom éves kora óta meggyőződéses polgárjogi aktivista ( főszerepben: Martin Luther King ), persze, ezúttal a Kafkaz is nagy súllyal esett a latba. Marha hideg volt. Jót hülyéskedtünk, mert Péterékkel is összefutottunk. A legjobb a Szilvási volt, de azért nekem is bejön a Kafkaz  (de ezt nem vallom be Rékának, akkor mivel csipkedjem? A Kisstibitől már elhidegült- mindig mondtam neki, hogy el a kezekkel az én korosztályomtól..hihihi ).

Olivér az utóbbi időben sajnos rendszeresen cigányozik, bár talán ez csak afféle szófordulat, de szerintem hótt ciki...az a legszebb, mikor a magyar-szír arab gyerek, vagy a kínai-magyar gyerek szájából hallom. Farkyn is láttam, ez a fajta divatrasszizmus hogyan fordul át vérkomolyba,különösen édes ezt az USA felől, illegálisan tíz éve ott lévő exférjed szájából hallani..Ja, Exanyós meg holocaust-tagadó lett. Amúgy beszéltem vele a napokban, azt mondja, jobban van, nemtom mit gondoljak. Rékának azt mondta, nőtt a daganat, Olivérnek azt, hogy jobb a májfunkció..gőzöm sincs. A Papiról is mondtak mindenfélét, még akkor is mikor az onkológiáról hoztuk haza.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orsineni.blog.hu/api/trackback/id/tr382629776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása